Afspraken kampioenschap bij de jeugd en de senioren

Afspraken kampioenschap of KNVB bekerwinnaar bij de jeugd.

Sinds enkele jaren hanteren we een protocol bij de huldiging van de kampioenen bij de jeugd. Dit protocol is echter niet meer up-to-date in verband met het 4-fasen voetbal en het Fair Play Policy bij de teams JO08 t/m JO10 waardoor er voor die teams geen standen bijgehouden worden.

Dus vanaf seizoen 2022-2023 zijn de volgende afspraken van toepassing:

Vanuit het bestuur:

· Teams kunnen 2x per jaar kampioen worden, namelijk voor de winterstop en voor de zomerstop (2e en 4e fase indien 4-fasenvoetbal van toepassing is).

· Voor de teams JO08 t/m JO10 geldt, dat zij kampioen zijn wanneer zij alle wedstrijden in de 2e en/of 4e fase gewonnen hebben (aan de leiders om dit bij te houden en tijdig door te geven).

· De kampioenswedstrijd wordt door 2 bestuursleden bezocht. De schaal wordt dan uitgereikt aan het team.

· Na de wedstrijd zal het team in kantine "de Smeltkroes" ontvangen worden. Hier krijgen zij een consumptie en een broodje met snack vanuit de club aangeboden. In de kantine, zal bij binnenkomst, passende muziek worden gedraaid.

Vanuit het team zelf:

· Als er door de begeleiders besloten wordt om zelf nog initiatieven te nemen, kan dit vrij worden ingevuld. Het regelen van eventueel een platte kar, shirtjes en andere zaken dienen door de leiders/ouders zelf te worden geregeld en bekostigd. Let hierbij wel goed op dat het in het kader van de veiligheid, verantwoorde activiteiten blijven.

Afspraken kampioenschap of KNVB bekerwinnaar bij senioren.

Vanaf seizoen 2022-2023 zijn de volgende afspraken van toepassing:

Vanuit het bestuur:

· Teams kunnen 2x per jaar kampioen worden, namelijk voor de winterstop en voor de zomerstop.

· De kampioenswedstrijd wordt door 2 bestuursleden bezocht.

· Na de wedstrijd zal het team in kantine "de Smeltkroes" ontvangen worden. Hier krijgen zij 2 consumpties vanuit de club aangeboden.

Vanuit het team zelf:

Als er door het team besloten wordt om zelf nog initiatieven te nemen, kan dit vrij worden ingevuld. Het regelen van eventueel een platte kar, shirtjes en andere zaken dienen door het team zelf te worden geregeld en bekostigd. Let hierbij wel goed op dat het in het kader van de veiligheid, verantwoorde activiteiten blijven.

Bestuur RKSV Liessel

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!