MBO stage

RKSV Liessel is erkend leerbedrijf

De komende 4 jaar zijn wij erkend als leerbedrijf voor de volgende opleidingen:

· Sport - en bewegingsleider (niveau 3)

· Medewerker sport & recreatie (niveau 2).

Dit betekent dat jongeren die bovenstaande opleidingen volgen stage kunnen lopen bij onze voetbalclub. Nick Oomen is hiervoor aangesteld als stage-begeleider.

Als erkend leerbedrijf begeleiden wij mbo-studenten in de beroepspraktijk. De studenten leren zo de fijne kneepjes van het vak. Voor RKSV Liessel betekent het ook dat studenten met een frisse blik en actuele kennis en inzichten onze club zullen verrijken. Heb je interesse om stage bij ons te komen lopen? Stuur een mail naar [email protected] en wij nemen contact met je op.