Wil jij lid worden van RKSV Liessel?

Dit kan als je vijf jaar of ouder bent. Je kunt eerst eens komen kijken naar een training of eens meedoen. Dit kan in overleg met de desbetreffende trainer van het team waar je dan in komt spelen. Je mag drie keer gebruik maken van een oefentraining, voordat je beslist lid te worden.

Om je aan te melden kun je inschrijfformulier invullen. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met je op. RKSV Liessel verwerkt je gegevens volgens de privacy wet (zie ook privacy statement). Ter informatie plaatsen wij soms foto’s, foto’s met namen en filmpjes op onze website, Facebookpagina en Instagram-account. Ook worden er in de nieuwsbrief en de RW Magazine foto’s en namen geplaatst. Wij gaan hier zorgvuldig mee om. Mocht u bezwaar hebben tegen het verwerken van één of meerdere manieren, kunt u dit laten weten middels een bericht aan [email protected].

Stichting leergeld

Steeds meer kinderen in Nederland kunnen om financiële redenen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn. Zij staan vaak letterlijk aan de zijlijn. Leergeld wil deze kinderen mee laten doen! Leergeld zet zich in voor schoolgaande kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar en levert bijdrages aan activiteiten op het gebied van sport en cultuur. Maar ook aan schoolreisjes, excursies en bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of computer. Stichting Leergeld kan ook helpen bij de contributie en bijdragen voor onze vereniging.

Wilt u weten meer weten over de mogelijkheden van de Stichting Leergeld neem dan contact met hen op via: website www.leergelddeurne.nl, telefonisch 06-28137224 of via e-mail [email protected] Alles wordt in zeer grote vertrouwelijkheid behandeld.

Klik hier voor meer informatie over het aanmelden bij RKSV Liessel via Stichting Leergeld.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!