Individueel Klassement

Hier word het klassement voor "De Gouden Veteraan" bijgehouden.

Deze ludieke ranglijst word bijgehouden door Peter van Leunen.

2020-2021:
De kansen zijn weer voor eenieder aanwezig!

2019-2020: Harrie de Wit
Motivatie:
De gouden veteraan seizoen  2019-2020, een jaar dat we niet snel zullen vergeten, helaas niet op het sportieve vlak.
Tot begin maart leek het allemaal nog wel mee te vallen. Lekker voetballen tegen de Nirkant een mooie 3-2 voor ons.
Wie had toen kunnen vermoeden dat dit de laatste wedstrijd van het seizoen zou worden.
De ellende barstte los in heel de wereld. Niet alleen aan het voetbal, maar ook aan het gewone leven kwam plots een eind.
Wat betreft het veteranenvoetbal de helft van onze potjes afgelast door Corona.
Vervelend, maar gezondheid is natuurlijk veel belangrijker. Daarom dit jaar geen ranglijst voor de gouden veteraan.
Omdat het wel een echte ‘GOUDEN’ moet zijn en nie inne mi een dun laagje voor een half seizoen.
(Was waarschijnlijk toch weer Mark S geworden.)
Dus gaat de trofee deze keer naar een speler die er mede voor gezorgd heeft dat veteranen Liessel nog bestaat.
Het voortbestaan van de veteranen hing zeg maar 15 jaar geleden aan een zijden draadje.
De veteranen bestonden toen nog maar uit ongeveer 12-13 actieve spelers en zelfs spelers zoals Rinus Damen en John Knorren dreigden te stoppen. Bovendien waren de veteranen een club binnen de club met bestuur en alles wat erbij hoort dankzij zijn acties zijn wij nu een mooi team binnen de vereniging. Leden werven en behouden kon en kan hij ook als de beste. Zo heeft hij bijvoorbeeld Hennie v Lier kunnen behouden door ex-prof Jack Weerts aan te trekken.Een zeker lijkende transfer naar de Grashoek werd voorkomen. Ook haalde hij befaamde spelers als Mark v Leuken en Rob Kanters binnen, welke tijdens de besprekingen natuurlijk een glansrijke loopbaan bij de veteranen belooft werd. Zodoende is het zijden draadje waaraan de veteranen bungelden weer een sterk klimtouw geworden. Waarin door de jaren heen veel nieuwe ‘veteranen’ zijn gesprongen. Hierdoor draait de motor van het veteranenvoetbal sv Liessel nog steeds lekker stationair. In een voetbaljaar om snel te vergeten een Gouden veteraan om niet snel te vergeten.

Historische winnaars:
2014-2015: Mark Smits